lördag 6 augusti 2011

Planerar att flytta till Malmö



165 Hässelby i all ära men nu har jag bott här i Stockholm för länge och känner ingen insperation från denna miljö längre.

Så jag åkte ner spontant förra veckan med en kompis till Malmö och blev kär i denna lilla mini storstad! Dax för en ny utmaning! Ska börja kolla upp lite webb byråer i malmö och se om de finns någon i behov av en webbdesigner,interaktionsdesigner, html och css kodare eller om de bara behövs någon som kokar kaffet...i annat fall fanns det roliga små butiker som jag skulle kunna tänka mig att jobba i också.

Sen måste jag också ta kontakt med lite hyresvärdar eller fastighetsägare så man kan få tag på någonstans att bo, hörde att det var lättare att få tag på en lägenhet i malmö än i stockholm...bor i en etta på 33km i västerorten just nu, kanske kan byta ut den eller nått. Men i vilket fall som helst känns det obeskrivligt pirrande, roligt att ha ett mål i sikte igen och ett projekt till förändring! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar